我們家的AJ胖兔子要來台灣囉

應我老媽的要求

請他買一些東西過來送禮

有網路真好

不怕說不清楚 我媽想要的東東

1. Chocolate Covered Macadamia Nuts x 5      
 
ps. The pic is the sample, so no need to buy this brand

2.  Ghirardelli chocolate(bag) total is 9
 
    Dark Chocolate with Raspberry  x3
  
    and plz choose different flavors for other 6 bags 

View Image

3. macademia nuts original flavor (can) x 6

4. macademia nuts original flavor (bag) x 1   

網路真方便,隨時找圖貼圖都可以

ps. Chocolate Covered Macadamia Nuts 其實我覺得普普而已

     (因為本身不愛吃nuts

     Ghirardelli chocolate 這個牌子真的好好吃喔

     (我好愛他的Raspberry口味

     macademia nuts 連我這不愛吃nuts的人都覺得會越吃越順口

     (不過calories超高,根本不敢碰...

arrow
arrow
    全站熱搜

    乖乖在夏威夷 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()